Maak jij het verschil?
DRM is een allround ICT bedrijf uit Den Helder met klanten in de regio en een aantal (ver) daarbuiten. Wij helpen mensen met hun ICT: wij ontwerpen, implementeren en beheren kantoorautomatisering. Uiteraard voorkomen wij liever problemen, dan dat wij ze oplossen. Daarom monitoren wij de apparatuur van onze klanten om mogelijke problemen al op te lossen voordat de klant dit als een probleem ervaart. We zijn in staat om op afstand onze klanten zo veel mogelijk van dienst te zijn zonder de werkzaamheden te verstoren. Als het ons onverhoopt niet lukt om op afstand voldoende hulp te bieden, dan zijn we zo snel mogelijk ter plaatse om direct assistentie te verlenen en het probleem te verhelpen. Wij werken daarbij samen met onze techpartners, Microsoft, HP, HPE /Aruba en Solarwinds. Het resultaat is dat wij veel van onze klanten al meer dan 20 jaar bedienen. Onze klantenkring is zeer divers: van reisorganisatie tot machinebouwer, van makelaar tot winkelbedrijf; regionaal, landelijk, maar ook internationaal opererende klanten worden door ons bediend.
Doelstelling, taken en verantwoordelijkheden
Vanuit ons monumentale kantoor aan de haven in Den Helder ondersteunen wij onze klanten. Wij beheren hun netwerken en computers en wij ondersteunen hen bij alle voorkomende IT-werkzaamheden. Wij proberen de ondersteuning zoveel als mogelijk remote uit te voeren, maar ook wij ontkomen er niet aan om zo nu en dan toch op locatie van de klant de problemen op te lossen. Daarnaast werk je (mee) aan verschillende installatie- en migratieprojecten die je volledig uitvoert op basis van jouw technische kennis.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het oplossen van incidenten en service-aanvragen die binnenkomen op onze Helpdesk;
- Het beheren van servers van onze klanten op locatie of in de cloud;
- Het beheren van ICT gerelateerde apparatuur zoals PC's, laptops en andere ICT devices;
- Meewerken aan installatie- en migratieprojecten;
- Het bijhouden van de klantgerelateerde documentatie;
- Onderhouden van contact met externe ICT partijen en toeleveranciers;
- Adviseren over aanschaf / vervanging van ICT-apparatuur en software.
DRM hanteert een screeningsbeleid, waarbij het in gang zetten van een VOG-aanvraag deel uitmaakt van de aanstellingsprocedure. De VOG dienen wij in het bezit te hebben voor enkele van onze klanten, waar dit een vereiste is. Tijdens de screening kan social media geraadpleegd worden.
Wat wij van jou vragen:
- Je beschikt over minimaal een ICT diploma MBO- niveau 4 en hebt daarna enige jaren relevante werkervaring opgebouwd. Een afgeronde HBO opleiding verdient de voorkeur;
- Een (gedeeltelijk) afgeronde Microsoft MCSA certificering;
- Na je opleiding heb je relevante trainingen en cursussen gevolgd op je vakgebied;
- Je hebt een passie voor ICT en wilt graag met nieuwe dingen aan de slag;
- Je wilt graag mensen helpen en je voelt je verantwoordelijk voor de problemen van de klant en rust niet voor deze opgelost zijn;
- Je hebt kennis van routers, (HPE)-switches en Access Points en wilt je kennis daarover vergroten;
- Je bent bereid om af en toe buiten de standaard kantoortijden te werken;
- Je bent bereid om bij toerbeurt met je collega’s standby diensten te lopen;
- Je denkt mee over de situatie bij de klant en doet voorstellen ter verdere verbetering daarvan;
- Je beschikt over rijbewijs B.
Wat wij jou bieden:
- Wij beginnen met een contract voor bepaalde tijd van 7 maanden. In die periode wordt je ingewerkt en gaan we samen kijken of je de baan leuk vindt, of je voldoet aan onze verwachtingen en of je past in het team van collega’s. Daarna kijken we verder;
- Wij bieden je een salaris wat overeenkomt met je kennis, kunde en ervaring. Daarnaast ontvang je een reiskostenvergoeding voor je woon-werkverkeer;
- Wanneer je naar een klant toe zou moeten, hebben wij de beschikking over diverse pool-auto’s. Bij een langdurig project bij een klant kan een lease-auto ter beschikking worden gesteld;
- Naast hard werken vinden we hard ontspannen ook belangrijk. Daarom krijg je van ons 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
- Wij sluiten de werkweek af met een vrijdagmiddagborrel in onze bedrijfsbar;
- Wij gaan regelmatig iets leuks doen en vergeten daarbij de partners niet;
- Wij hebben een Tijd-voor-Tijd regeling die je kunt gebruiken voor extra vrije tijd na een drukke periode, of die je kunt inruilen voor extra salaris of aanschaf van hard- en software voor privé gebruik;
- Een goede pensioenregeling die je naar eigen inzicht kun invullen behoort ook bij je arbeidsvoorwaarden. Daarbij vergeten wij uiteraard je eventuele partner en kinderen niet;
- Voor het uitvoeren van je werkzaamheden krijg je de beschikking over een laptop.
De sollicitatie:
Stuur ons een uitgebreid C.V. met toelichting, dit kun je sturen aan office@drm.nl. Wanneer wij je uitnodigen voor een gesprek, dan maken wij in het eerste gesprek kennis met elkaar en we bekijken of wij ook daadwerkelijk bij elkaar passen. Wanneer we allebei met elkaar verder willen, is het tweede gesprek vooral gericht op je technische kennis en je vaardigheden. Wanneer daarna nog steeds alle seinen op groen staan, vragen wij je om een aantal aanvullende gegevens die wij nodig hebben om je een concreet aanbod te kunnen doen. Bij overeenstemming heten we je welkom bij DRM.
Wij houden ervan om snel te communiceren dus we proberen altijd binnen enkele dagen na je sollicitatie of een gesprek contact met je op te nemen om je op te hoogte te houden van het vervolg van je sollicitatie.