ICT Specialist - 3e lijns support engineer

Maak jij het verschil?
Heb jij ervaring en kennis op ICT-gebied en heb je meer dan voldoende expertise op vakgebieden als Windows Server 2008/2012,2016, Microsoft Azure, Office365, Hyper-V, Citrix, VMware, MS Exchange, SAN Storage, Cisco, Security, Lync server en/of VoIP technologieën, SQL server en Sharepoint Server? Ben jij een echte teamplayer die flexibel is ingesteld en ben je leergierig naar de nieuwste technieken op ICT gebied? Voor onze afdeling Service Management zijn wij op zoek naar een 3e lijns Support Engineer.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
* Ondersteunen van de Servicedesken in zowel Den Helder als op Curaçao;
* Beheren van onze eigen Hosted Desktop Cloudomgeving;
* Oplossen van complexe problemen, zowel op afstand als op locatie bij de klant;
* Meewerken aan projecten als migraties naar de Cloud en het inrichtingen van nieuwe ICT omgevingen;
* Proactief beheren van ICT omgevingen bij de verschillende klanten;
* Zorgdragen voor een goede informatiestroom binnen de Service Desk;
* Kennis van, en ervaring met Linux is een pré.
Naast bovenstaande capaciteiten vragen wij om een aantoonbaar HBO denk en werkniveau. Je bent minimaal MCITP 2008-gecertificeerd, aangevuld met een exchange certificering. Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als 2e of 3e lijns engineer.
Als jij het verschil maakt, dan willen wij je graag aan boord hebben om samen met ons en onze klanten te genieten van het verschil dat jij maakt. Mail ons daartoe op het adres office@drm.nl Wij nemen dan contact met je op om het vervolg te bespreken.

;