Helpdeskmedewerker 1e / 2e lijns

Als dienstverlening en ict in je bloed zit...

Als helpdeskmedewerker fungeer je als vraagbaak voor onze klanten die gebruik maken van onze dienstverlening. Deze klanten benaderen jou met problemen per telefoon of e-mail. Jij bent verantwoordelijk voor het aannemen en afhandeling van deze problemen, incidenten of serviceverzoeken (1e en 2e lijns) vanuit de DRM Servicedesk. Je realiseert je als geen ander dat 'een tevreden klant' onze business strategie is en doet er alles aan om dat te bereiken. Je zorgt voor een adequate en indien nodig creatieve oplossing en beheert en onderhoud de systeemdocumentatie. Daarnaast bewaak je de juiste toepassing van gebruikersprocedures en de dagelijkse back-up procedure. Je onderhoud het servicedesksysteem. Je bent het liefst een dienstverlener waarbij het ict bloed door de aderen stroomt...

Kwalificaties en vaardigheden
  • MBO of HBO-niveau, het liefst met een (technisch, Microsoft) ICT-opleiding;
  • Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke functie, belangrijk is dat je jezelf blijvend wilt ontwikkelen!
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring met ondersteunende pakketten, zoals Solarwinds (managed servicedesk software) en Microsoft Office 365;
  • Je hebt een probleemoplossende, dienstverlenende en klantvriendelijke instelling;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.

Indien jij jezelf herkent en graag wilt meewerken aan het ontzorgen van onze klanten, dan nodigen wij je uit om te solliciteren. Je kunt hiertoe een mail versturen naar office@drm.nl Wij nemen dan contact met je op om het vervolg te bespreken. 

;